سبد خرید 0
مستند سازی یکی از بخش های  مهم و کلیدی مدیریت ادعا می باشد

مستند سازی یکی از بخش های مهم و کلیدی مدیریت ادعا می باشد

اطلاعات سایت در حال بارگذاری میباشد

گروه مدیریت ادعاوکلیم

گروه مدیریت ادعاوکلیم

شما می توانید از منو (اشتراک گذاشتن فایل ) تجربیات خود را به اشتراک بگذارید.

برگزاری کارگاه آموزشی گروهی و خصوصی

برگزاری کارگاه آموزشی گروهی و خصوصی

کارگاه آموزشی مدیریت ادعا، کارگاه اموزشی مستند سازی در پروژه. کارگاه اموزش جامع قراردادنویسی. کارگاه آموزش پایه قرارداد نویسی. ضمانت نامه بانکی، کارگاه آموزش جامع مناقصه.

کارگاه اموزشی مدیریت ادعا

کارگاه اموزشی مدیریت ادعا

 

بررسی نقش نیروی انسانی در هزینه های کیفیت ساختمان سازی ایران (با رویکردکاهش هزینه)

خلاصه مقاله

با توجه به رشد روزافزون توقعات کیفی جوامع بشری به واسطۀ استفاده از تکنولوژی و نگاه کیفی­گرای انسان امروز به زندگی، لزوم تولید کیفی در تمام جنبه­های زندگی انسان امروز ناگزیر به نظر میرسد.

از اساسی­ترین و مهمترین نیازهای بشر میتوان به سرپناهی برای زیستن اشاره نمود که در برنامه­های درازمدت توسعه، سرفصل مهمی را به خود اختصاص داده و به عنوان پویاترین زمینۀ عملکرد اقتصادی، نقش سازنده و تاثیر در خور توجهی را ایفا مینماید. متاسفاه به واسطۀ عدم فرهنگ سازی مناسب، کنترل و نظارت نامناسب، کنترل و نظارت نامناسب، طول عمر کوتاه سرمایه­گذاری در بخش ساختمان، دغدغۀ ساخت و ساز به قیمت ارزان و … در ایران شاهد ساختمانهایی کم کیفیت از نظر ساخت و خسارتهای مالی و جانی شدید در اثر زلزله­ها در کشور زلزله­خیزمان هستیم. در این مقاله تلاش شده است تا با تکیه بر دانش و تجربۀ فردی، بررسی اطلاعات بدست آمده از پرسش­نامه­های توزیع شده و همچنین استفاده از سیستم استنتاج فازی، فاکتورهای تاثیرگذار در صنعت ساخت و ساز شناسایی شوند و بر اساس آنها، هزینه­های قابل پیش­بینی جهت بهبود کیفی ساختمانها در نظر گرفته شود و در نهایت الگویی برای کاهش هزینه­ها به دست آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *