سبد خرید 0
مستند سازی یکی از بخش های  مهم و کلیدی مدیریت ادعا می باشد

مستند سازی یکی از بخش های مهم و کلیدی مدیریت ادعا می باشد

اطلاعات سایت در حال بارگذاری میباشد

گروه مدیریت ادعاوکلیم

گروه مدیریت ادعاوکلیم

شما می توانید از منو (اشتراک گذاشتن فایل ) تجربیات خود را به اشتراک بگذارید.

برگزاری کارگاه آموزشی گروهی و خصوصی

برگزاری کارگاه آموزشی گروهی و خصوصی

کارگاه آموزشی مدیریت ادعا، کارگاه اموزشی مستند سازی در پروژه. کارگاه اموزش جامع قراردادنویسی. کارگاه آموزش پایه قرارداد نویسی. ضمانت نامه بانکی، کارگاه آموزش جامع مناقصه.

کارگاه اموزشی مدیریت ادعا

کارگاه اموزشی مدیریت ادعا

 

مساله زمانبندی پروژه حداقل کردن ریسک پولی مورد انتظار

خلاصه مقاله

در نظر گرفتن ریسک در مساله زمانبندی پروژه یک امر اختیاری نیست و زمانبندی پروژه بدون در نظر گرفتن ریسک منجر به نادیده گرفتن عاملی مهم و تاثیر گذار بر روی اهداف پروژه میگردد. به همین دلیل در این مقاله به ارائه مدل غیرخطی عدد صحیح صفر و یک در مساله زمانبندی پروژه چند هدفه – چند حالته با منابع محدود پرداخته که در آن زمان انجام فعالیت ها غیر قطعی بوده و از تخمین سه نقطه ای پرت بدست می آیند،

بطوریکه تخمین بدبینانه زمان فعالیت ها با در نظر گرفتن ریسکهای با اولویت بالا در پروژه بدست آمده اند. این مدل به دنبال حداقل کردن زمان تکمیل پروژه، حداقل کردن ریسک پولی مورد انتظار و حداقل کردن هزینه پروژه میباشد. تابع هدف دوم به عنوان تابع هدف جدید که در واقع به دنبال کاهش بار مالی ناشی از بدنامی یک شرکت است، ارائه میگردد. بار مالی ناشی از بدنامی یک شرکت به دلیل اتمام پروژه در مدت زمانی بیشتر از زمان توافق شده بین کارفرما و پیمانکار روی میدهد که باعث لغو قراردادهای احتمالی آتی یک شرکت و از دست دادن سود پروژه های مربوطه میشود. در انتها از روش دقیق محدودیت اپسیلون به منظر حل مدل استفاده شده است. در خاتمه، نتیجه گیری ارائه میشود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *