سبد خرید 0
مستند سازی یکی از بخش های  مهم و کلیدی مدیریت ادعا می باشد

مستند سازی یکی از بخش های مهم و کلیدی مدیریت ادعا می باشد

اطلاعات سایت در حال بارگذاری میباشد

گروه مدیریت ادعاوکلیم

گروه مدیریت ادعاوکلیم

شما می توانید از منو (اشتراک گذاشتن فایل ) تجربیات خود را به اشتراک بگذارید.

برگزاری کارگاه آموزشی گروهی و خصوصی

برگزاری کارگاه آموزشی گروهی و خصوصی

کارگاه آموزشی مدیریت ادعا، کارگاه اموزشی مستند سازی در پروژه. کارگاه اموزش جامع قراردادنویسی. کارگاه آموزش پایه قرارداد نویسی. ضمانت نامه بانکی، کارگاه آموزش جامع مناقصه.

کارگاه اموزشی مدیریت ادعا

کارگاه اموزشی مدیریت ادعا

 

انتخاب سبد بهینه پروژه با استفاده از روش تصمیم گیری برناردو

خلاصه مقاله

مسئله انتخاب سبد بهینه پروژه، از جمله تصمیمات مهم و استراتژیک در اکثر سازمانها، علی الخصوص سازمانهای پروژه محور میباشد؛ که عدم برنامه ریزی و دقت کافی در این مرحله میتواند عواقب جبران ناپذیری برای سازمان بدنبال داشته باشد. در زمان انتخاب سبد بهینه پروژه ها، سازمانها با محدودیت های متنوعی روبرو هستند که سبب میشود مسئله انتخاب پروژه ها اهمیت دوچندانی پیدا کند.

لذا در این مقاله سعی شده است تا با استفاده از روش تصمیم گیری برناردو، مدلی جهت انتخاب سبد بهینه پروژه توسعه داده شود؛ به نحوی که محدودیت سازمان مجری نیز مد نظر قرار گیرد. در این راستا در ابتدا معیارهای انتخاب پروژه مشخص میشوند؛ سپس با استفاده از روش تحلیل شبکه ای این معیارها وزن دهی میشوند و در نهایت با بکارگیری روش برناردو، ترکیب بهینه پروژه ها انتخاب میشود. ساختار ارائه شده در این مقاله میتواند به عنوان الگویی جهت طراحی و حل مسئله انتخاب سبد پروژه در سازمانها مورد استفاده قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *