سبد خرید 0
مستند سازی یکی از بخش های  مهم و کلیدی مدیریت ادعا می باشد

مستند سازی یکی از بخش های مهم و کلیدی مدیریت ادعا می باشد

اطلاعات سایت در حال بارگذاری میباشد

گروه مدیریت ادعاوکلیم

گروه مدیریت ادعاوکلیم

شما می توانید از منو (اشتراک گذاشتن فایل ) تجربیات خود را به اشتراک بگذارید.

برگزاری کارگاه آموزشی گروهی و خصوصی

برگزاری کارگاه آموزشی گروهی و خصوصی

کارگاه آموزشی مدیریت ادعا، کارگاه اموزشی مستند سازی در پروژه. کارگاه اموزش جامع قراردادنویسی. کارگاه آموزش پایه قرارداد نویسی. ضمانت نامه بانکی، کارگاه آموزش جامع مناقصه.

کارگاه اموزشی مدیریت ادعا

کارگاه اموزشی مدیریت ادعا

 

طرح مديريت ادعاها در پروژه هاي عمراني(مطالعه موردي)

چكيده: پروژه عمراني طرح تملك دارايي هاي سرمايه اي- به دليل آنكه تأمين مالي آنها از منابع دولت صورت مي گيرد و كارفرما نيز به عنوان ركني با اختيارات مشخص تعريف شده است از شرايط خاص برخوردار بوده و با طرح غير آن يا طرح هاي خصوصي بسيار تفاوت مي كند و شرايط آن در موقعيت هاي مختلف به صورت قوانين و بخش نامه هايي با مرجعيت سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور ۱ قضاوت شده است.وجود اركان مختلف سه و در پروژه هاي بزرگ چهارعاملي ۲ با مديريت ها و روش هاي مختلف براي انجام وظايف محوله در اجرا تا به اتمام پروژه هاي مذكور ايجاب مي كند هر ركني از پيمانكار تا به كارفرما وظايف، تعهدات، شرايط و قوانين حاكم بر قرارداد را به دقت آگاه بوده و در چهارچوب آنها اقدام نمايد.
عموماً به دليل آنكه اركان پروژه نسبت به شرايط، تعهدات و قوانين حاكم بر قرارداد به صورت كامل آگاه نبوده يا مطابق آن ها اقدام نمي كنند، مشكلاتي در حين اجرا و عموماً در پايان پروژه ها اتفاق مي افتد كه توافق در راه حل قطعي آنها پيچيده و گاهاً غير ممكن شده و عموماً پيمانكار پروژه بخشي از بهاي كاركرد خود را دريافت نمي كند يا آنكه كارفرما بهاي بيشتري از كاركرد حاصل شده  در مقدار يا كيفيت را پرداخت مي كند و بعضاً نيز كار پروژه به صورت كامل به انجام نمي رسد.
مستند مذكور با عنوان مديريت ادعاها يا به اصطلاح رايج آن مديريت كليم ها سعي مي نمايد كه با ارايه الگوريتمي، روشي را براي پيشگيري و تسهيل در حل ادعاها در صورت بروز چنين مسايلي معرفي نمايد كه به واسطه اجراي آن محدوده امنيت اركان پروژه در برابر اين مشكلات فراهم و تقويت گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *