سبد خرید 0
مستند سازی یکی از بخش های  مهم و کلیدی مدیریت ادعا می باشد

مستند سازی یکی از بخش های مهم و کلیدی مدیریت ادعا می باشد

اطلاعات سایت در حال بارگذاری میباشد

گروه مدیریت ادعاوکلیم

گروه مدیریت ادعاوکلیم

شما می توانید از منو (اشتراک گذاشتن فایل ) تجربیات خود را به اشتراک بگذارید.

برگزاری کارگاه آموزشی گروهی و خصوصی

برگزاری کارگاه آموزشی گروهی و خصوصی

کارگاه آموزشی مدیریت ادعا، کارگاه اموزشی مستند سازی در پروژه. کارگاه اموزش جامع قراردادنویسی. کارگاه آموزش پایه قرارداد نویسی. ضمانت نامه بانکی، کارگاه آموزش جامع مناقصه.

کارگاه اموزشی مدیریت ادعا

کارگاه اموزشی مدیریت ادعا

 

مقایسه وضعیت موجود و مطلوب در بکارگیری فرآیندهای مدیریت پروژه مطابق استاندارد PMBOK در صنعت ساختمان

خلاصه مقاله

مدیریت پروژه علیرغم اینکه دانشی نوپا با قدمتی حدود پنجاه ساله در دنیا و البته قدمتی بسیار کمتر در داخل کشور است کم و بیش مورد توجه سازمانهای مختلف پروژه محور قرار گرفته است. در این میان برخی صنایع پیشرو بوده اند، و برخی در سطح بلوغ پایین تری قرار دارند. هرچند سطح بلوغ در میان سازمانهای مختلف در یک صنعت نیز گاهی تفاوت های چشم گیری دارد لیکن سطح کلی بلوغ در آن صنعت عموما قابل تحسین است.
در این تحقیق سعی شده علاوه بر بررسی کلی بلوغ مدیریت پروژه در صنعت ساختمانی کشور، مقایسه نسبی بین سطح بلوغ حوزه های مختلف دانش و گروه های مختلف فرآیندی مدیریت پروژه که در حال حاضر در صنعت ساختمانی بگار گفرفته میشوند، انجام پذیرد؛ بعلاوه سعی شده میران موفقیت پروژه های مختلف مورد بررسی برآورده شده و با توجه به وضعیت فعلی بلوغ مدیریت پروژه ارزیابی شده در آنها مقایسه و تحلیلی در این زمینه انجام گیرد. به این منظور مبنای مقایسه استاندارد PMBOK و سطوح بلوغ مدلهای پنج سطحی بلوغ مدیریت پروژه و خاصتا مدل ویسوکی بوده است. برای این منظور در این تحقیق وضعیت فعلی بکارگیری فرآیندهای مدیریت پروژه در صنعت ساختمانی از سه دیدگاه مختلف حوزه های دانش، گروه های فرآیندی و مقایسه با سایر صنایع مورد بررسی قرارگرفته است.