سبد خرید 0
مستند سازی یکی از بخش های  مهم و کلیدی مدیریت ادعا می باشد

مستند سازی یکی از بخش های مهم و کلیدی مدیریت ادعا می باشد

اطلاعات سایت در حال بارگذاری میباشد

گروه مدیریت ادعاوکلیم

گروه مدیریت ادعاوکلیم

شما می توانید از منو (اشتراک گذاشتن فایل ) تجربیات خود را به اشتراک بگذارید.

برگزاری کارگاه آموزشی گروهی و خصوصی

برگزاری کارگاه آموزشی گروهی و خصوصی

کارگاه آموزشی مدیریت ادعا، کارگاه اموزشی مستند سازی در پروژه. کارگاه اموزش جامع قراردادنویسی. کارگاه آموزش پایه قرارداد نویسی. ضمانت نامه بانکی، کارگاه آموزش جامع مناقصه.

کارگاه اموزشی مدیریت ادعا

کارگاه اموزشی مدیریت ادعا

 

شناسایی و مدیریت دعاوي در قراردادهاي سرجمع

چکیده :
ازجمله مهمترین مباحث و چالش هایی که روند اجراي پروژه ها را تهدید می کند وقوع ادعا در پیمان می باشد که با شناسایی منابع بالقوه بروز دعاوي می توان دانش صحیحی نسبت به ریسک وقوع آنها پیدا نمود وهمین امر موجب افزایش توانایی مدیران پروژه در پیشگیري از بروز دعاوي می شود. در سالهاي اخیر افزایش طرح هاي عمرانی باعث شده که سیاست گذاري هایی در خصوص نحوه انعقاد قرارداد ها و اجراي مناسبپیمان ها انجام گیرد و از آنجایی که اعتبار این پروژه ها از محل منابع دولتی تامین می شود، شرایط حاکم براین پروژه ها تابع قوانین و دستورالعمل هایی با مرجعیت معاونت نظارت و راهبردي ریاست جمهوري می باشد.
انعقاد قرارداد به صورت سرجمع یکی از قرادادهاي جدید است که در پروژه هاي عمرانی مورد استفاده قرارمی گیرد. در این پژوهش پس از بیان انواع ادعاهاي رایج در قراردادها، به بررسی موارد ادعایی قراردادهايسرجمع و ارائه راهکارهایی در جهت پیشگیري و مدیریت بهتر آنها پرداخته می شود.

110567285-%d8%b3%d8%a8%d8%af%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%8c-%d9%85%d9%88%d8%b4-%d8%a2%d8%a8%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%b4%da%a9%d9%84-%db%8c%da%a9-%d8%b3%d8%a8%d8%af

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *