سبد خرید 0
مستند سازی یکی از بخش های  مهم و کلیدی مدیریت ادعا می باشد

مستند سازی یکی از بخش های مهم و کلیدی مدیریت ادعا می باشد

اطلاعات سایت در حال بارگذاری میباشد

گروه مدیریت ادعاوکلیم

گروه مدیریت ادعاوکلیم

شما می توانید از منو (اشتراک گذاشتن فایل ) تجربیات خود را به اشتراک بگذارید.

برگزاری کارگاه آموزشی گروهی و خصوصی

برگزاری کارگاه آموزشی گروهی و خصوصی

کارگاه آموزشی مدیریت ادعا، کارگاه اموزشی مستند سازی در پروژه. کارگاه اموزش جامع قراردادنویسی. کارگاه آموزش پایه قرارداد نویسی. ضمانت نامه بانکی، کارگاه آموزش جامع مناقصه.

کارگاه اموزشی مدیریت ادعا

کارگاه اموزشی مدیریت ادعا

 

فرایند انجام پروژه به روش طرح و ساخت

در روش طرح و ساخت،‌ نخست کارفرما یا مشاور کارفرما باید حدود ۱۹ درصد از مطالعات (طراحی مفهومی یا طراحی پایه) را انجام داده و بر اساس آن اسناد فنی مبنا (Proposal For Request: RFP‌) را تهیه نماید. مشاور کارفرما پس از تهیه‌ی اسناد فنی مبنا و برگزاری مناقص، پیمانکار طراح-سازنده ‌یا گروه مشارکت پیمانکار و مشاور‌ را انتخاب می‌کند و وظیفه‌ی تصویب طراحی‌ها و نظارت بر فعالیت‌های اجرایی او را بر عهده می‌گیرد. اجرای طرح به روش طرح و ساخت، با توجه به نوع طرح، از نظر شناخته یا ناشناخته بودن عوامل، در قالب یکی از دو گزینه‌ی زیر انجام می‌شود.

  1. ‌در صورتی که اطلاعات موجود طرح در پایان طراحی مفهومی، که توسط کارفرما یا مشاور او انجام می‌شود، برای تهیه‌ی اسناد مناقصه کافی باشد، ادامه‌ی کار از طراحی پایه به بعد، توسط پیمانکار طرح و ساخت، انجام می‌شود.
  2. ‌درصورتی که اطلاعات موجود طرح در پایان طراحی مفهومی، برای تهیه‌ی اسناد مناقصه کافی نباشد و یا طرح متاثر از عوامل ناشناخته‌ی زیادی باشد، طراحی پایه توسط کارفرما یا مشاور وی انجام شده و ادامه‌ی کار شامل طراحی تفصیلی، تدارک و اجرا، به مناقصه گذاشته می‌شود. (لطیف التجار)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *