سبد خرید 0
مستند سازی یکی از بخش های  مهم و کلیدی مدیریت ادعا می باشد

مستند سازی یکی از بخش های مهم و کلیدی مدیریت ادعا می باشد

اطلاعات سایت در حال بارگذاری میباشد

گروه مدیریت ادعاوکلیم

گروه مدیریت ادعاوکلیم

شما می توانید از منو (اشتراک گذاشتن فایل ) تجربیات خود را به اشتراک بگذارید.

برگزاری کارگاه آموزشی گروهی و خصوصی

برگزاری کارگاه آموزشی گروهی و خصوصی

کارگاه آموزشی مدیریت ادعا، کارگاه اموزشی مستند سازی در پروژه. کارگاه اموزش جامع قراردادنویسی. کارگاه آموزش پایه قرارداد نویسی. ضمانت نامه بانکی، کارگاه آموزش جامع مناقصه.

کارگاه اموزشی مدیریت ادعا

کارگاه اموزشی مدیریت ادعا

 

تجزیه و تحلیل و تفسیر موارد مفادفسخ ، خاتمه و تعلیق در شرایط عمومی پیمان

چکیده :

این نوشتار سعی می کندنواقص و ابهامات فسخ ،خاتمه و تعلیق پیمان را در شرایط عمومی پیمان که حاکم بر قراردادهای پروژه های عمرانی کشور است مشخص نماید . ضمن آنکه پیشنهاداتیجهت رفع آنهابه تدوین کنندگان شرایط عمومی پیمانعرضه می نماید.پاسخ هایی به ابهامات و نواقص مطرح شده را که بصورت سوالات مطرح گردیده است را ارایه می دهد

بدین منظور اول پیمانهای مشمول این نوشتار تعریف و پس از آن فسخ ، خاتمه ،و تعلیق در شرایط عمومی پیمان مورد بررسی قرار گرفته و نمودارهایی جهت مشخص کردن موضوع ترسیم گردیده است و در نهایت پاسخ سوالاتی که در بررسی هر موضوع و همچنین در تشریح نمودار طرح شده ارایه گردیده است .در پاسخ به سوالات سعی شده است که ابهامات موجود در شرایط عمومی پیمان مشخص گردیده و بعد پاسخی مناسب به سوالات در چهارچوب مجموعه شرایط عمومی پیمان ، قوانین مدنی کشور و منطق داده شود تا مورد استفاده پیمانکاران در مواجه با اینگونه سوالات قرارگیرد و در انتها پیشنهادهای اصلاحی برای تدوین کنندگان شرایط عمومی پیمان ارایه شده تا در بازیگری های آتی مورد استفاده پیمانکاران قرارگیرد.

download

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *