سبد خرید 0
مستند سازی یکی از بخش های  مهم و کلیدی مدیریت ادعا می باشد

مستند سازی یکی از بخش های مهم و کلیدی مدیریت ادعا می باشد

اطلاعات سایت در حال بارگذاری میباشد

گروه مدیریت ادعاوکلیم

گروه مدیریت ادعاوکلیم

شما می توانید از منو (اشتراک گذاشتن فایل ) تجربیات خود را به اشتراک بگذارید.

برگزاری کارگاه آموزشی گروهی و خصوصی

برگزاری کارگاه آموزشی گروهی و خصوصی

کارگاه آموزشی مدیریت ادعا، کارگاه اموزشی مستند سازی در پروژه. کارگاه اموزش جامع قراردادنویسی. کارگاه آموزش پایه قرارداد نویسی. ضمانت نامه بانکی، کارگاه آموزش جامع مناقصه.

کارگاه اموزشی مدیریت ادعا

کارگاه اموزشی مدیریت ادعا

 

آسیب شناسی و ریشهیابی فرایند مدیریت ادعاها و رفع اختلافات در قراردادهاي طرح و ساخت؛ مطالعه موردي قراردادهاي وزارت نفت

چکیده
مدیریت ادعا از جمله مهمترین مباحث و چالشهاي پروژههاي بزرگ در دنیاست. پروژهها و قراردادهاي اجرایی معمولا در حین اجرا و انجام عملیات، به دلایل مختلف و متعدد با ادعاي یکی از طرفین قرارداد نسبت به دیگري مواجه میشوند. این ادعا معمولاً درخواست کتبی با انضمام مدارك قراردادي است، که درخصوص جبران مالی، زمانی، یا تحقق سایر شرایط که از نظر قراردادي، موجب اختلاف درخواست کننده و طرف قرارداد یا کارفرما است بروز و ظهور مییابد.


این تحقیق پس از ریشه یابی مفاهیم مربوط به مدیریت ادعا در قراردادها، برخی قراردادهاي طرح و ساخت پرکاربرد در کشور مورد بررسی قرار می دهد که در آن دعاوي متداول در قراردادها، مشکلات معمول و نیز راهکارهاي پیشگیرانۀ آن شناسایی به همراه نمونه هایی ارائه میشود. در ادامه ضمن ارائه الگوریتمی اجرایی روشی براي پیشگیري و تسهیل در حل ادعاها معرفی می شود که به واسطه اجراي آن محدوده امنیت ارکان پروژه در برابر این مشکلات فراهم و تقویت گردد. با استفاده از الگوریتم پیشنهادي برخی پروژههاي طرح و ساخت صنعت نفت و پتروشیمی مورد بررسی قرار گرفته، چند نمونه از ادعاهاي پیش آمده در پروژه به تصویر کشیده شده و راهکارهایی جهت پیشگیري و مدیریت ادعاها در این پروژه ها ارائه می گردد.

download


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *