سبد خرید 0
مستند سازی یکی از بخش های  مهم و کلیدی مدیریت ادعا می باشد

مستند سازی یکی از بخش های مهم و کلیدی مدیریت ادعا می باشد

اطلاعات سایت در حال بارگذاری میباشد

گروه مدیریت ادعاوکلیم

گروه مدیریت ادعاوکلیم

شما می توانید از منو (اشتراک گذاشتن فایل ) تجربیات خود را به اشتراک بگذارید.

برگزاری کارگاه آموزشی گروهی و خصوصی

برگزاری کارگاه آموزشی گروهی و خصوصی

کارگاه آموزشی مدیریت ادعا، کارگاه اموزشی مستند سازی در پروژه. کارگاه اموزش جامع قراردادنویسی. کارگاه آموزش پایه قرارداد نویسی. ضمانت نامه بانکی، کارگاه آموزش جامع مناقصه.

کارگاه اموزشی مدیریت ادعا

کارگاه اموزشی مدیریت ادعا

 

آسیب شناسی عملکردمدیریت پروژه در بخش طرح های عمرانی با تمرکز بر مسایل قراردادی

آسیب شناسی عملکردمدیریت پروزه در بخش طرح های عمرانی با تمرکز بر مسایل قراردادی

اجرای پروژه های عمرانی پس از جنگ تحمیلی توسعه قابل توجهی یافته است ، لیکن این پروژه ها به دلابل مختلف نیمه تمام مانده است و به بهره برداری نرسیده اند.انجام یک پروزه بعد از اخذ مجوزها از مراجع ذی صلاح و بر اساس مبادله موافقتنامه دستگاههای اجرایی با معاونت راهبردی ریاست جمهوری عملی خواهد شد و منابع مالی طرح ها بر این اساس و در این محدوده تامین می گردد ، موافقتنامه های مذکور براساسپیش بینی تقریبی میزان هزینه اجرایی مبادله می گردد،که در بسیاری موارد تحمیل هزینه های پیش بینی نشدهو هزینه های ناشی از عملکرد نادرست مدیریت پروژ موجب ناتمام شدن طرح ها میگردد. لذا در این تحقیق ضمن آسیب شناسی قراردادها ،عواملی که هزینه های پنهان برای دولت در بردارد تعیین میگردد.شناسایی و حذف این عوامل موجب کاهش چشمگیر بارمالی تحمیل شده به دستگاه های اجرایی می شود .

در این تحقیق به منظور بررسی دقیق موارد دو نمونه موردی از قراردادهای اجرا شده ، بررسی شده است . قراردادهای مذکور به شکلی انتخاب شده اند که نمایانگر بخش کثیری از پروزه های صنعت آب می باشد ، درفرایند تجزیه و تحلیل نتایج ، موارد به دو دسته عمومی و تخصصی تفکیک شده اند ، که بخش عمومی فارغ از نوع و ماهیت پروژ در تمام طرح های عمومی کشور کاربرد دارد که به ترتیب اهمیت شامل اطمینان از تامین منابع مالی پیش ازبرگزاری مناقصه ، عدم تسلط مدیران پروژه به ضوابط قراردادی ، کاهش استفاده از منابع مالی دولتی و افزایش مشارکت بخش خصوصیو ….میباشد.

download

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *