سبد خرید 0
مستند سازی یکی از بخش های  مهم و کلیدی مدیریت ادعا می باشد

مستند سازی یکی از بخش های مهم و کلیدی مدیریت ادعا می باشد

اطلاعات سایت در حال بارگذاری میباشد

گروه مدیریت ادعاوکلیم

گروه مدیریت ادعاوکلیم

شما می توانید از منو (اشتراک گذاشتن فایل ) تجربیات خود را به اشتراک بگذارید.

برگزاری کارگاه آموزشی گروهی و خصوصی

برگزاری کارگاه آموزشی گروهی و خصوصی

کارگاه آموزشی مدیریت ادعا، کارگاه اموزشی مستند سازی در پروژه. کارگاه اموزش جامع قراردادنویسی. کارگاه آموزش پایه قرارداد نویسی. ضمانت نامه بانکی، کارگاه آموزش جامع مناقصه.

کارگاه اموزشی مدیریت ادعا

کارگاه اموزشی مدیریت ادعا

 

مطاله موردی قراردادهای متعارف عمرانی از منظر ریشه یابی دعاوی ساخت

مطاله موردی قراردادهای متعارف عمرانی از منظر ریشه یابی دعاوی ساخت

خلاصه مقاله

اجرای پروژهای عمرانی علاوه بر انکه به مهارت های لازم دارد زمینه های فنی و تخصصی نظیرطراحی اجرا، تظارت براجرا،… نیاز دارد، هنگامی که مواجه با مناسبات فنی ما بین طرفین قرارداد مطرح می شود یک نوع جنبه قراردادی پیدامی کند که باید خواسته،…….

حدود اختیارات، شرح وظایف، تعهدات و مسئولیت های قراردادی طرفین در ابعاد مختلف فنی حقوقی و مالی در ان شرایط باشد. به عبارت دیگر قرارداد به منزله قانون حاکم و زبان مشترکی است که دستگاه های مختلف همکار در اجرای یک پروژه توسط این زبان مشترک با یکدیگر سخن می گویند. اما نقص در انعقاد یک قرارداد کامل و جامع، قطعاً موجب بروز مشکلات و معضلاتی در جریان روند مطلوب پیشرفت کار خواهد شد. بنابراین لازم است مسئولان ذی ربط اطلاعاتی در زمینه مواردی که در یک قرارداد می تواند به بروز مشکلات و دعاوی ساخت دامن بزند، داشته باشند تا با اعمال تدابیر لازم به نحوی مناسب از بروز آن پیشگیری به عمل آورند. در این مقاله سعی شد با بررسی قراردادهای متعارف عمرانی به شناسایی و ریشه یابی این مسائل پرداخته شود.

download

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *