سبد خرید 0
مستند سازی یکی از بخش های  مهم و کلیدی مدیریت ادعا می باشد

مستند سازی یکی از بخش های مهم و کلیدی مدیریت ادعا می باشد

اطلاعات سایت در حال بارگذاری میباشد

گروه مدیریت ادعاوکلیم

گروه مدیریت ادعاوکلیم

شما می توانید از منو (اشتراک گذاشتن فایل ) تجربیات خود را به اشتراک بگذارید.

برگزاری کارگاه آموزشی گروهی و خصوصی

برگزاری کارگاه آموزشی گروهی و خصوصی

کارگاه آموزشی مدیریت ادعا، کارگاه اموزشی مستند سازی در پروژه. کارگاه اموزش جامع قراردادنویسی. کارگاه آموزش پایه قرارداد نویسی. ضمانت نامه بانکی، کارگاه آموزش جامع مناقصه.

کارگاه اموزشی مدیریت ادعا

کارگاه اموزشی مدیریت ادعا

 

ارائه رویکرد ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت پروژه بر اساس تلفیق EFQM و QFD

خلاصه مقاله

سازمان های پروژه محور تمایل دارند کارایی پروژه های خود را بهبود بخشند: بنابر این آن ها باید سیستم های مدیریت پروژه خود را اصلاح نمایندف بدین منظور لازم است.

ابتدا سازمان، سطح فعلی عماکرد سیستم مدیریت پروژه خود را ارزیابی نموده و سپس یک مسیر راه بردی که به وضوح نشان دهنده خطوط کلی مورد نیاز تا رسیدن به بهبود نهای باشد را طراحی و بر اساس ان فرایند بهبود انجام گیرد. روش های متنوعی برای ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت پروژه تعریف شده که میتوان به عنوان مثال از لرزیابی براساس PMBOKف استاندارد OPM3، مدیریت کیفیت فراگیر و روش های آماری نام برد به طوری که هر یک از این روش ها مزایا و معایب خاص خود را دارد. در سالهای اخیر در صنایع مختلف کشور ارزیابی ها بیشتر بر اساس استاندارد PMBOK و یا روش های آماری بوده و سایر روش ها کمتر مورد توجه قرار گرفته است د رتحقیقه پیشه رو به ارائه یک روش تلفیقی بین مدل تعالی سازمانی اروپایی و گسترش کارکرد کیفیت به منظور ارزیابی سیستم مدیریت پروژه سازمان هوایی پرداخته شده است همچنین ضمن پیاده سازی این رویکرد در سازمان مورد نظر عوامل بحرانی موفقیت سیستم مدیریت پروژه سازمان شناسایی و بر اساس این عوامل وضعیت فعلی عملکرد سیستم مدیریت پروژه ارزیابی شده است برای یافتن این عوامل بحرانی تلاش شده تا از طرق پرسش نامه ای جامع تمامه زوایای مدیریت پروژه مورد بررسی قرار گیرد.

download

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *