سبد خرید 0
مستند سازی یکی از بخش های  مهم و کلیدی مدیریت ادعا می باشد

مستند سازی یکی از بخش های مهم و کلیدی مدیریت ادعا می باشد

اطلاعات سایت در حال بارگذاری میباشد

گروه مدیریت ادعاوکلیم

گروه مدیریت ادعاوکلیم

شما می توانید از منو (اشتراک گذاشتن فایل ) تجربیات خود را به اشتراک بگذارید.

برگزاری کارگاه آموزشی گروهی و خصوصی

برگزاری کارگاه آموزشی گروهی و خصوصی

کارگاه آموزشی مدیریت ادعا، کارگاه اموزشی مستند سازی در پروژه. کارگاه اموزش جامع قراردادنویسی. کارگاه آموزش پایه قرارداد نویسی. ضمانت نامه بانکی، کارگاه آموزش جامع مناقصه.

کارگاه اموزشی مدیریت ادعا

کارگاه اموزشی مدیریت ادعا

 

انتخاب مدل بلوغ مناسب جهت سازمان‌های پروژه محور ساخت

خلاصه مقاله

امروزه با توجه به رویکرد اکثر سازمان‌ها به شناخت عمیق‌تر از مقوله مدیریت پروژه، سعی و تلاش آنان در کاربرد هرچه بیشتر دانش و ارتقاء سطح فرهنگ سازمانی در مدیریت پروژه، ضرورت ارائه مدلی جهت ارزیابی وضعیت سازمان‌ها از منظر میزان بلوغ و بلوغسازمانی در مدیریت پروژه، نقاط ضعف و قوت و گام‌های مسیر رشد.

و بلوغ آن‌ها بیشتر احساس می‌شود. همین ارتباط طی سالهای اخیر تلاش گسترده‌ای جهت ارائه روش‌های سیستماتیک جهت ارزیابی و ارتقاء میزان بلوغ مدیریت پروژه در سازمان‌ها صورت پذیرفته است. با توجه به اینکه در زمینه مدل‌های بلوغ در سطح جهان مطالعات متعددی انجام شده و در کشور نیز به تازگی مطالعات اندکی در حال انجام است، در این مقاله تلاش می‌شود ویژگیهای کلی مدل‌های بلوغ بیان شود. سپس برای انتخاب بهترین مدل، که سازگاری بیشتری با سازمان‌های شاغل در صنعت تلاش می‌شود ویژگی‌های کلی مدل‌های بلوغ بیان شود. سپس برای انتخاب بهترین مدل، که سازگاری بیشتری با سازمان‌های شاغل در صنعت ساخت دارد به جمع‌آوری نظر کارشناسان امر برای شناخت میزان اهمیت عوامل سازمانی موثر در موفقیت مدیریت پروژه در این صنعت پرداخته شده است. در این مقاله با استفاده از روش‌های تصمیم‌گیری چند معیار (MCDM)، مدل‌های بلوغ معروف و پرکاربرد CMMI, P3M3, PMMM, OPM3 رتبه‌بندی صورت گرفته است و سپس گزینه برتر با روش‌های ادغامی (Poset) معرفی می‌گردد.

download

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *