سبد خرید 0
مستند سازی یکی از بخش های  مهم و کلیدی مدیریت ادعا می باشد

مستند سازی یکی از بخش های مهم و کلیدی مدیریت ادعا می باشد

اطلاعات سایت در حال بارگذاری میباشد

گروه مدیریت ادعاوکلیم

گروه مدیریت ادعاوکلیم

شما می توانید از منو (اشتراک گذاشتن فایل ) تجربیات خود را به اشتراک بگذارید.

برگزاری کارگاه آموزشی گروهی و خصوصی

برگزاری کارگاه آموزشی گروهی و خصوصی

کارگاه آموزشی مدیریت ادعا، کارگاه اموزشی مستند سازی در پروژه. کارگاه اموزش جامع قراردادنویسی. کارگاه آموزش پایه قرارداد نویسی. ضمانت نامه بانکی، کارگاه آموزش جامع مناقصه.

کارگاه اموزشی مدیریت ادعا

کارگاه اموزشی مدیریت ادعا

 

مطالعه ساختاری بهره‌گیری از فناوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطی بر موفقیت مدیریت پرتفلوی پروژه‌های عمرانی مطالعه موردی: شرکت مهندسی اروند (فعال در حوزه راه‌سازی)

خلاصه مقاله

پروژه های عمرانی به عنوان شاخصه رونق اقتصادی و توسعه یافتگی یک کشور سهم عمده ای در برنامه ها و طرح های توسعه اجتماعی اقتصادی دولت ها دارند. از این رو پویایی بازار رقابتی سازمان های پروژه محور فعال در این عرصه را به سمت مدیریت بهینه و اثر بخش هدایت می کند. مدیریت پرتفلوی پروژه در همین راستا به عنوان نظامی نوین در جهت تحقق اهداف استراتژیک سازمان گام بر می دارد و از این حیث نیاز به تکنیک های حمایتی روزآمد از جمله فناوری های نوین اطلاعاتی و ارتباطی به عنوان صنعتی تاثیر گذار در این موفقیت مورد توجه قرار می گیرد. نتایج حاصل از این پژوهش نشان می دهد از میان عوامل مختلف بین همسویی استراتژیک فناوری اطلاعات، سیستم های ارتباطی پیشرفته و بهنگام، سامانه های نرم افزاری و ظرفیت های سخت افزاری سازمان با موفقیت مدیریت پرتفلوی پروژه ارتباط معنا داری وجود دارد، همچنین بین دسترسی به داده ها و وجود بانک های اطلاعاتی مناسب رابطه معنا داری وجود ندارد.

download

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *