سبد خرید 0
مستند سازی یکی از بخش های  مهم و کلیدی مدیریت ادعا می باشد

مستند سازی یکی از بخش های مهم و کلیدی مدیریت ادعا می باشد

اطلاعات سایت در حال بارگذاری میباشد

گروه مدیریت ادعاوکلیم

گروه مدیریت ادعاوکلیم

شما می توانید از منو (اشتراک گذاشتن فایل ) تجربیات خود را به اشتراک بگذارید.

برگزاری کارگاه آموزشی گروهی و خصوصی

برگزاری کارگاه آموزشی گروهی و خصوصی

کارگاه آموزشی مدیریت ادعا، کارگاه اموزشی مستند سازی در پروژه. کارگاه اموزش جامع قراردادنویسی. کارگاه آموزش پایه قرارداد نویسی. ضمانت نامه بانکی، کارگاه آموزش جامع مناقصه.

کارگاه اموزشی مدیریت ادعا

کارگاه اموزشی مدیریت ادعا

 

بررسی تاثیر کاربرد مدلسازی اطلاعات ساختمان (BMI) در بهبود حوزه های دانش مدیریت پروژه

خلاصه مقاله

آنچه پروژه را معنا و حیات میبخشد، مدیریت حاکم بر پروژه است. مدیر پروژه باید روابط موجود بین فعالیتهای مختلف فازهای پروژه را کشف کند و با در نظر گرفتن تمام محدودیتها و ملزومات برای اجرای آن پروژه، برنامه­ای جامع تنظیم نماید. نکته مهم این است که در مراحل مختلف ساخت، تغییرات مختلفی بصورت مداوم در طرح صورت میگیرد. همچنین با توجه به اینکه تصمیمات مختلف توسط افراد گوناگونی در بخشهای جداگانه اتخاذ میشود، در مراحل مختلف امکان ناهمخوانی بین آنها وجود دارد

. همچنین اطلاعات در مراحل مختلف توسط مدلهایی از منشاء (طراح یا مهندس یا هر بخش دیگری) به دیگری منتقل میشود که ساختاری ناپویا و یا با باراطلاعاتی کم میباشد. تحقیقات زیادی برای رسیدگی به مشکلاتی از این قبیل انجام شده است که شامل سیستمهای مختلفی در اجرای پروژه (بعنوان مثال طرح و ساخت) و فن­آوری اطلاعات در صنعت ساخت (مانند وب سایتها و نرم­افزارهای ۳بعدی) است. اگرچه این روشهای تبادل به موقع اطلاعات را بهبود بخشیده­اند، تاثیر کمی بر شدت و فراوانی تضادهای ناشی از اسناد کاغذی داشته­اند. با توجه به این مسائل، در صورتی که بتوان از ساختاری جهت رفع این مسائل استفاده شود، موجب افزایش کارایی، هماهنگی بیشتر و در نتیجه افزایش بهره­وری خواهد شد.

Copy (3) of download

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *