سبد خرید 0
مستند سازی یکی از بخش های  مهم و کلیدی مدیریت ادعا می باشد

مستند سازی یکی از بخش های مهم و کلیدی مدیریت ادعا می باشد

اطلاعات سایت در حال بارگذاری میباشد

گروه مدیریت ادعاوکلیم

گروه مدیریت ادعاوکلیم

شما می توانید از منو (اشتراک گذاشتن فایل ) تجربیات خود را به اشتراک بگذارید.

برگزاری کارگاه آموزشی گروهی و خصوصی

برگزاری کارگاه آموزشی گروهی و خصوصی

کارگاه آموزشی مدیریت ادعا، کارگاه اموزشی مستند سازی در پروژه. کارگاه اموزش جامع قراردادنویسی. کارگاه آموزش پایه قرارداد نویسی. ضمانت نامه بانکی، کارگاه آموزش جامع مناقصه.

کارگاه اموزشی مدیریت ادعا

کارگاه اموزشی مدیریت ادعا

 

چالش ها و راهکارهای سازمانهای پروژه محور ایران با توجه به محیط کسب و کار

خلاصه مقاله

پروژه­ها را نمیتوان در یک سیستم بسته و بدون ارتباط با محیط پیرامون آن تصور نمود. موفقیت پروژه­ها از یک سو به سازمانهایی که آنها در آن انجام میشوند بستگی دارد و از یک سو از محیط بیرونی سازمانی تاثیر میپذیرند بنابراین انجام موفقیت ­آمیز پروژه­ها را میتوان از دو جنبه درونی و بیرونی مورد کنکاش قرار داد. از جنبه درونی سازمانها باید از توانمندی و بالندگی لازم برای انجام کارها برخوردار باشند و در راستای افزایش بالندگی خود برآیند.

ولی از سوی دیگر آنها با شماری عوامل مهم روبرو هستند که هرچند بر فعالیتهای آنها اثرگذار هستند ولی خارج از کنترل آنها میباشند که به این مجموعه عوامل، محیط کسب و کار اطلاق میشود. موضوع توانمند­سازی درونی سازمانها یا بالندگی موضوعی است که پیش از این نیز مورد توجه دست­اندرکاران قرار داشته و در این زمینه نیز پژوهشهایی نیز صورت پذیرفته است. در این مقاله تلاش میشود تا عوامل بیرونی اثر­گذار بر سازمانهای پروژه­محور بررسی شوند و با کمک برخی شاخصها و نمونه­ها، محیط کسب و کار واکاوی گردد. با معرفی اجمالی از وضعیت پروژه­ها در کشور ایران، به راهکارهای ارائه شده برای پیشبرد بهتر فعالیتها و انجام موفقیت­آمیزتر پروژه­ها در سازمانهای پروژه­محور پرداخته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *