سبد خرید 0
مستند سازی یکی از بخش های  مهم و کلیدی مدیریت ادعا می باشد

مستند سازی یکی از بخش های مهم و کلیدی مدیریت ادعا می باشد

اطلاعات سایت در حال بارگذاری میباشد

گروه مدیریت ادعاوکلیم

گروه مدیریت ادعاوکلیم

شما می توانید از منو (اشتراک گذاشتن فایل ) تجربیات خود را به اشتراک بگذارید.

برگزاری کارگاه آموزشی گروهی و خصوصی

برگزاری کارگاه آموزشی گروهی و خصوصی

کارگاه آموزشی مدیریت ادعا، کارگاه اموزشی مستند سازی در پروژه. کارگاه اموزش جامع قراردادنویسی. کارگاه آموزش پایه قرارداد نویسی. ضمانت نامه بانکی، کارگاه آموزش جامع مناقصه.

کارگاه اموزشی مدیریت ادعا

کارگاه اموزشی مدیریت ادعا

 

بررسی عوامل موثر در افزایش زمان و تاخیر در پروژه های انبوه سازی در استان گلستان

چکیده:

بخش چشمگیری از سرمایه های هرکشور در حال توسعه به پروژه های عمرانی و زیر بنایی آن کشور اختصاص می یابد. معمولا هرکدام از این پروژه ها براساس مطالعات توجیهی اولیه و به منظور رفع بخشی از نیازهای مشخص جامعه تعریف ، طراحی و اجرا می شوند. کلیه عوامل دست اندکار و دخیل در پروژه ها به خصوص مدیران پروژه ها در تلاش اند تا بتوانند این پروژه ها را در کمترین زمان و هزینهممکن و البته با درجه کیفیت معین به پایان برسانند.

اجرای پروژه های انبوه سازی مسکن MHBPدر ایران با توجه به تقاضای بالای مسکن در جامعه امروز ، به عنوان برترین راهکار رفع این نیاز دارای درجه اهمیت بالایی می باشند.اهداف اصلی مدیریت پروژه ها ی انبوه سازی، کاهش فاصله زمانی بین اخذمجوز ساخت تا تحویل به بهره بردار، بهینه سازی هزینه های مربوط به مصالح ، ماشین آلات و نیروی انسانی و در عین حال حفظ و ارتقای کیفیت براساس معیارها و ضوابط موجود می باشد.عوامل متعددی برروی میزان دستیابی به اهداف فوق تاثیر گذارند. ازآنجا که عدم مدیریت و کنترل صحیح زمان این پروژه ها علاوه برعدم بهره بری مطلوب از زمان صرف شده منجر به اتلاف منابع و در برخی موارد منجر به افزایش هزینه پروژه خواهد شد اهمیت و ضرورت انجام تحقیق حاضربررسی و ارزیابی عامل زمان برروی این پروژه ها می باشد.بدین منظور این پروژه ها از منظر دانش مدیریت پروژه بررسی شده ، سپس طی دو مرحله مطالعه میدانی این عوامل موثر استخراج ،دسته بندی و وزن دهی شده و نهایتا با استفاده از تبدیل پارامترهای کیفی به کمی در پروژه انبوه سازی وضعیت این عوامل بررسی شده در نتیجه موثرترین عوامل به دست آمده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *