سبد خرید 0
مستند سازی یکی از بخش های  مهم و کلیدی مدیریت ادعا می باشد

مستند سازی یکی از بخش های مهم و کلیدی مدیریت ادعا می باشد

اطلاعات سایت در حال بارگذاری میباشد

گروه مدیریت ادعاوکلیم

گروه مدیریت ادعاوکلیم

شما می توانید از منو (اشتراک گذاشتن فایل ) تجربیات خود را به اشتراک بگذارید.

برگزاری کارگاه آموزشی گروهی و خصوصی

برگزاری کارگاه آموزشی گروهی و خصوصی

کارگاه آموزشی مدیریت ادعا، کارگاه اموزشی مستند سازی در پروژه. کارگاه اموزش جامع قراردادنویسی. کارگاه آموزش پایه قرارداد نویسی. ضمانت نامه بانکی، کارگاه آموزش جامع مناقصه.

کارگاه اموزشی مدیریت ادعا

کارگاه اموزشی مدیریت ادعا

 

شناسایی، ارزیابی و تحلیلی بر روند تحقیقاتی حوزه های دانش مدیریت پروژه در مجلات بین المللی از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳

خلاصه مقاله

یکی از چالش برانگیزترین موضوعاتی که پژوهش­گران در بررسی ادبیات تحقیق با آن رو­به­رو هستند بحث بروز بودن موضوعات و عناوین انتخابی میباشد. یکی از راهکارهای دستیابی به الویتهای پژوهشی در علوم مختلف، بررسی مقالات و پژوهش­های منتشر شده در پایگاه­های علمی معتبر میباشد.در این پژوهش با مدنظر قراردادن دانش مدیریت پروژه به بررسی مهمترین رویکردهای مورد توجه پژوهش­گران خواهیم پرداخت، از دیگر اهداف، مشخص کردن همپوشانی حوزه­های دانشی مدیریت پروژه با دیگر مباحث مدیریتی که کمتر به آن توجه شده میباشد، برای دستیابی به مقصود مورد نظر بیش از ۵۰۰۰ مقاله منتشر شده در مجلات معتبر طی ۵ سال اخیر مورد ارزیابی قرار گرفت، مراحل پژوهش از ۳ گام تشکیل میشود: ۱-انتخاب ۸ مجله از بین ۱۱۰ مجله برتر مدیریت پروژه ۲-انتخاب اصطلاحات تخصصی مدیریت پروژه (کلیدواژگان) بعد از بررس منابع اطلاعاتی موسسات بین­المللی فعال در مدیریت پروژه مانند …PMI,IPMI که از بین ۱۰۰۰ اصطلاح تخصصی لیست شده ۱۹۸ مورد به عنوان مهمترین کلید واژگان در ۸ مجله انتخابی طی ۵ سال اخیر (۲۰۰۹-۲۰۱۳)

بر طبق نتایج این پژوهش حوزه­های مدیریت تدارکات، مدیریت زمان و مدیریت ارتباطات بیشترین مقالات را در سالهای اخیر به خود اختصاص داده­ اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *