سبد خرید 0
مستند سازی یکی از بخش های  مهم و کلیدی مدیریت ادعا می باشد

مستند سازی یکی از بخش های مهم و کلیدی مدیریت ادعا می باشد

اطلاعات سایت در حال بارگذاری میباشد

گروه مدیریت ادعاوکلیم

گروه مدیریت ادعاوکلیم

شما می توانید از منو (اشتراک گذاشتن فایل ) تجربیات خود را به اشتراک بگذارید.

برگزاری کارگاه آموزشی گروهی و خصوصی

برگزاری کارگاه آموزشی گروهی و خصوصی

کارگاه آموزشی مدیریت ادعا، کارگاه اموزشی مستند سازی در پروژه. کارگاه اموزش جامع قراردادنویسی. کارگاه آموزش پایه قرارداد نویسی. ضمانت نامه بانکی، کارگاه آموزش جامع مناقصه.

کارگاه اموزشی مدیریت ادعا

کارگاه اموزشی مدیریت ادعا

 

مدل بهینه انتخاب پورتفولیوی پاسخ های ریسک پروژه با در نظر گرفتن ارتباط متقابل و هم افزایی بین پاسخ های ریسک در شرایط عدم قطعیت

خلاصه مقاله

در دنیای واقعی، غالبا اجرای پروژه های بزرگ به گونه ای است که عدم اطمینان جزء ویژگی های ذاتی آنها میباشد. این عدم اطمینان باعث عدم موفقیت چشمگیر اغلب پروژه ها در رسیدن به اهداف از پیش تغیین شده میباشد.

در این مطالعه یک مساله در قالب مدل بهینه سازی برنامه ریزی عدد صحیح خطی برای انتخاب پاسخهای ریسک پروژه پیشنهاد میشود. مدل ریاضی مورد نظر برای انتخاب پاسخهای ریسک پروژه پیشنهاد میشود که ساختار شکست کار، رویدادهای ریسک، اقدامات کاهش ریسک و تاثیرات آنها را به طور صریح با یکدیگر مرتبط مینماید. هدف مدل بهینه سازی معیارهای تعریف شده برای پروژه ها میباشد. زمان و کیفیت حاصل از اجرای هر پاسخ بر روی فعالیتها بصورت غیرقطعی و فازی در نظر گرفته شده است. در این مطالعه ارتباط میان پاسخهای ریسک در هنگام اجرای آنها در نظر گرفته شده است. این مدل قابلیت دارد که بر اساس پروژه های تعریف شده معیارهای مختلفی در تابع هدف را بهینه سازی نماید. برای حل مسئله از روش زیمرمن استفاده شده است. همچنین یک مطالعه موردی مربوط به پروژه های نفتی نیز ارائه شده است. مدل با استفاده از روش محدودیت اپسیلون حل شده و نتایج عددی مربوط به مطالعه موردی تجزیه و تحلیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *