سبد خرید 0
مستند سازی یکی از بخش های  مهم و کلیدی مدیریت ادعا می باشد

مستند سازی یکی از بخش های مهم و کلیدی مدیریت ادعا می باشد

اطلاعات سایت در حال بارگذاری میباشد

گروه مدیریت ادعاوکلیم

گروه مدیریت ادعاوکلیم

شما می توانید از منو (اشتراک گذاشتن فایل ) تجربیات خود را به اشتراک بگذارید.

برگزاری کارگاه آموزشی گروهی و خصوصی

برگزاری کارگاه آموزشی گروهی و خصوصی

کارگاه آموزشی مدیریت ادعا، کارگاه اموزشی مستند سازی در پروژه. کارگاه اموزش جامع قراردادنویسی. کارگاه آموزش پایه قرارداد نویسی. ضمانت نامه بانکی، کارگاه آموزش جامع مناقصه.

کارگاه اموزشی مدیریت ادعا

کارگاه اموزشی مدیریت ادعا

 

کلیدی ترین شایستگی های رفتاری مدیر پروژه

خلاصه مقاله

امروزه تاثیر شگرف شایستگی ها بر عملکرد مدیران پروژه به خوبی درک شده است. علی رغم مطالعات زیادی که بر روی شایستگی های مدیر پروژه شده است؛ در زیمنه شایستگی های رفتاری مدیر پروژه مطالعات چندانی نشده است. فرآیند مدیریت پروژه با موانع و چالشهای متعددی رو به رو و نیازمند مدیریت توسط افراد شایسته میباشد. گزینش مدیران پروژه بایستی به گونه ای صورت گیرد که شایستگی های لازم را دارا باشند. در حالی که ما لیستی از شایستگی های رفتاری که در موفقیت پروژه اثرگذار هستند را در اختیار داریم، اما نمیدانیم که کدامیک از شایستگی ها برای مدیر پروژه ضروری تر میباشند.

لذا هدف این تحقیق شناسایی کلیدی ترین شایستگی های رفتاری مدیر پروژه میباشد. این بخش بر پایه ادبیات موضوع شایستگی های رفتاری افراد در مدیریت پروژه انجام شده است. با بهره گیری از استانداردهای مطرح مدیریت پروژه شایستگی های رفتاری شناسایی و از طریق تجزیه و تحلیل نتایج منتج از پرسشنامه، شایستگی های رفتاری اولویت بندی و در نهایت شایستگی های کلیدی مشخص گردیدند. توجه به این ویژگی ها به مدیران سازمان ها کمک می نماید تا در هنگام استخدام و به کارگیری مدیران پروژه، کلیدی ترین شایستگی های رفتاری را به عنوا معیار انتخاب آنان در نظر گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *