سبد خرید 0
مستند سازی یکی از بخش های  مهم و کلیدی مدیریت ادعا می باشد

مستند سازی یکی از بخش های مهم و کلیدی مدیریت ادعا می باشد

اطلاعات سایت در حال بارگذاری میباشد

گروه مدیریت ادعاوکلیم

گروه مدیریت ادعاوکلیم

شما می توانید از منو (اشتراک گذاشتن فایل ) تجربیات خود را به اشتراک بگذارید.

برگزاری کارگاه آموزشی گروهی و خصوصی

برگزاری کارگاه آموزشی گروهی و خصوصی

کارگاه آموزشی مدیریت ادعا، کارگاه اموزشی مستند سازی در پروژه. کارگاه اموزش جامع قراردادنویسی. کارگاه آموزش پایه قرارداد نویسی. ضمانت نامه بانکی، کارگاه آموزش جامع مناقصه.

کارگاه اموزشی مدیریت ادعا

کارگاه اموزشی مدیریت ادعا

 

ارائه مدلی پشتیبان تصمیم گیری رشد بلوغ سازمانی مدیریت پروژه بر اساس نتایج مدل OPM3

مدل ارزیابی سطح بلوغ سازمانی مدیریت پروژه، OPM3، در سازمانهای پروژه محور حوزه های قابل بهبود سازمان را تعیین میکند اما راه حلی برای رفع مشکلات و ارتقاء سطح بلوغ سازمانی پیشنهاد نمیکند. در این موارد، سازمانها بدون در نظر گرفتن جنبه های مختلف مانند تاثیر آنها بر ارتقاء رشد بلوغ سازمانی یا هزینه و زمان اجرای آنها پروژه های بهبود را انتخاب و اجرا میکنند که اثربخشی لازم را ندارند

و بعضا هزینه های زیادی را به سازمان تحمیل میکند. در این مقاله، با توجه به استاندارهای پیکره دانش مدیریت پروژه و نظرات خبرگان و همچنین مدیران و مشاوران پروژه، بیست و هفت پروژه برای رشد بلوغ سازمانی مدیریت پروژه شناسایی شده است. پایگاه دانشی بر اساس نظرات خبرگان جهت تعیین ارتباط پروژه های بهبود و حوزه های ارزیابی مدل OPM3 تشکیل شده و میزان تاثیر آنها اندازه گیری شده است. مدل سیستم پشتیبان تصمیمی طراحی که نتایج ارزیابی مدل OPM3 و برآورد هزینه و زمان هر پروژه بهبود در یک سازمان پروژه محور را به عنوان ورودی دریافت میکند و با توجه به حوزه های قابل بهبود و هزینه و زمان هر پروژه بهبود و با استفاده از روش تاپسیس، اولویت پیاده سازی پروژه های بهبود را به عنوان خروجی در اختیار مدیران پروژه قرار میدهد. از مدل پیشنهادی برای اولویت بندی پروژه های رشد بلوغ سازمانی شرکت ماشین رول، صنایع ماشین سازی، استفاده شده و نتایج خروجی مدل پیشنهادی اعتبارسنجی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *