سبد خرید 0
مستند سازی یکی از بخش های  مهم و کلیدی مدیریت ادعا می باشد

مستند سازی یکی از بخش های مهم و کلیدی مدیریت ادعا می باشد

اطلاعات سایت در حال بارگذاری میباشد

گروه مدیریت ادعاوکلیم

گروه مدیریت ادعاوکلیم

شما می توانید از منو (اشتراک گذاشتن فایل ) تجربیات خود را به اشتراک بگذارید.

برگزاری کارگاه آموزشی گروهی و خصوصی

برگزاری کارگاه آموزشی گروهی و خصوصی

کارگاه آموزشی مدیریت ادعا، کارگاه اموزشی مستند سازی در پروژه. کارگاه اموزش جامع قراردادنویسی. کارگاه آموزش پایه قرارداد نویسی. ضمانت نامه بانکی، کارگاه آموزش جامع مناقصه.

کارگاه اموزشی مدیریت ادعا

کارگاه اموزشی مدیریت ادعا

 

دانش و مهارت های ویژه مدیریت پروژه های عمرانی سبز

در طول دهه گذشته با هدف توسعه پایدار و در جهت ارتقاء ساخت وساز منطبق با معیارهای محیط زیستی، تغییرات عظیمی در صنعت ساختمان و حرفه مهندسی اتفاق افتاده است. در حقیقت جنبش سبز نه تنها به تمام سطوح جوامع بلکه بر صنعت ساخت و ساز ساختمانهای مسکونی نیز هجوم آورده است.

اما با توجه به سرعت تغییر شرایط و محیط صنعت ساخت در این زمینه و همراه شدن آن با چالشهای مربوط به عوامل موثر بر توسعه پایدار مذکور در دستور کار ۲۱، نقش مدیریت پروژه نیازمند به روز شدن میباشد. علیرغم مطالعات متعددی که بر روی کارایی و قابلیت یک مدیر پروژه انجام شده است، تعداد کمی از آنها مهارتها و شناخت های اساسی و بحرانی مورد نیاز برای مدیریت موفق یک پروژه پایدار را مورد بررسی و آزمایش قرار داده اند. در مقاله حاضر ضمن شناخت چالشهایی که مدیران پروژه در پروژه های سبز با آن مواجه هستند به ارائه مهارتها و حوزه دانش مورد نیاز برای مدیریت پروژه های سبز پرداخته و مقایسه ای بین حوزه های دانش و مهارت ها در پروژه های سنتی و سبز میپردازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *