سبد خرید 0
مستند سازی یکی از بخش های  مهم و کلیدی مدیریت ادعا می باشد

مستند سازی یکی از بخش های مهم و کلیدی مدیریت ادعا می باشد

اطلاعات سایت در حال بارگذاری میباشد

گروه مدیریت ادعاوکلیم

گروه مدیریت ادعاوکلیم

شما می توانید از منو (اشتراک گذاشتن فایل ) تجربیات خود را به اشتراک بگذارید.

برگزاری کارگاه آموزشی گروهی و خصوصی

برگزاری کارگاه آموزشی گروهی و خصوصی

کارگاه آموزشی مدیریت ادعا، کارگاه اموزشی مستند سازی در پروژه. کارگاه اموزش جامع قراردادنویسی. کارگاه آموزش پایه قرارداد نویسی. ضمانت نامه بانکی، کارگاه آموزش جامع مناقصه.

کارگاه اموزشی مدیریت ادعا

کارگاه اموزشی مدیریت ادعا

 

ارائه پیشنهاداتی جهت بهبود نظام مدیریت هزینه پروژه در پروژه های ابنیه شرکتهای مهندسی مشاور با تاکید بر PMBOK

خلاصه مقاله

در کشور ما همه ساله مبالغ هنگفتی برای پروژه های ساخت و ساز در قالب طرح های عمرانی، غیرعمرانی و خصوصی صرف میشود. مسئولیت مطالعه، طراحی و نظارت بر اجرای این پروژه ها بر عهده مهندسین مشاور است. مهندسین مشاور میتوانند با استفاده از دانش و تجربیات خود، نقش بسیار مهمی در ارتقای سطح کیفی این پروژه ها و صرفه جویی در هزینه های سرمایه ای کشور داشته باشند.

از جمله این شرکتهای مهندسی مشاور، شرکتهای مشاور معماری هستند که بخش عمده ای از فعالیتهای آنها به مطالعه، طراحی و تهیه نقشه های اجرایی پروژه های ابنیه اختصاص دارد و در این شرکتها، منابع مالی بسیاری صرف انجام این نوع فعالیتها میشود. به همین منظور در این پژوهش نحوه مدیریت هزینه خدمات مشاورینمعماری در پروژه های ابنیه مورد بررسی و مطالعه قرار میگیرد و با استفاده از رویکرد مدیریت هزینه بر اساس استاندارد PMBOK نظامی برای بهبود مدیریت هزینه خدماتت مشاورین در پروژه های ابنیه پیشنهاد میشود. نظام پیشنهادی بر اساس نتایج بدست آمده از کاربرد عملی آن در یک شرکت مهندسی مشاور بدست آمده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *